jag ska ...

jag har inte skrivit på ett tag,
har inte haft tid och inte lust.
menjag ska inte be om förlåtelse.
för jag skriver när jag vill.
om inget intressant händer i mitt liv.
då såklart skriver jag inte ;)


jag har fixat med naglarna,
blev gnska fina.
och tack moa :)

haft en under bar dag med finaaste therese.
helt awesome väder i grebbestad:)
GANSKA okej asso ;)

idag så hade vi bild i skolan.
då skulle vi måla serier.
rätt så kul, men det gick så fort så hade inget annat att göra.

måste plugga och fota har inte gjort det på åratal.

dagens låt:
Selena Gomez & The Scene – Naturally

om ni klickar där
^
[

så kommer ni in på spotify och låten börjar spelas.
eller jag kanske inte skulle skrivit det.'redan gjort.
för det får man ju se när man klickar där.

hälsa kompisarna,
och mormor och farmor.

Hejdå!


Alex


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0