Fullt upp, allt går i 100

Sorry för sämst uppdatering, men jag har verkligen haft fullt upp idag. Vaknade vid 10, upp och käka, ta på mig och sminka mig sedan drog vi till Nordby. Köpte avslutningskläder och lite andra stuffs! Vi käkade på donken vilket inte var helt fel :D Så sjukt mycket folk bara.. Btw, träffade Olivia på Nordby med, chek her blog! ;)
Efter Nordby drog jag till stallet och tog in 3 hästar med Sara, tvättade av hästen, la på han ett fleece täcke och myste lite ♥
-
I morgon är det tävling, vilket känns superbra! Om vädret är med oss.
Fast gå upp klockan 5 känns inte sådär as taggande direkt. Usch och fyfan. Men det funkar nog det med. Ehe..
Pappa kommer och hämtar mig vid 6 på morgonen, så åker vi nog från stallet vid 7.
-
Jajamen, här går helgen i full fart. Snart ska jag mysa ner mig i sängen. ♥
I morgon ska jag försöka att ge 110!
-
Jag & Alexandra

Puss & Kram /Emma <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0