drawing eyes. and other things.

idag har jag inte gjort ett piss.
eller jo jag har målat.
ögon.
hihi :D awesome:D
kan ju visa er bilderna om ni vill ;)
först så målade jag som alla andra typ.
en text och hjärta...
tycker det blev fint.





sedan gick jag ut och fotade en stund.
det ar inte så skönt ute.
jätte kallt faktskt.


jag gick in och fortsatte att
måla det som jag målade på innan.
jag målade ögon.
men jag blir aldrig nöjd med det jag gör.

upp och ner :(
så lite bättre ;)


på den sisst bilden blev jag inspererad av kat von d.
hon har e otroligt speciell och egen stil.
gillar det hårt.
inlägget blev ycket bild och lite text.
iaf;)

Alexandra e. hjorth.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0