Rörigt inlägg typ :p

Tjenareeee!
Japp, då är jag hemma. Har varit det i typ, några timmar.
Skolan idag har inte vart jättebra. Ganska jobbig dag faktiskt. Rasterna är väl bra! :)
-
Tänk så sjukt lycklig jag är ändå. Med superfina vänner, dom lyssnar när jag behöver prata, kramas när jag som mest behöver en, pratar med mig, får mig att förstå att det ändå är rätt värdefullt. Tack för ni bara finns där. Så galet skönt att veta!
Samma med min mamma. Hon pratade med mig idag på dagen i skolan, så hon fick mig på lite bättre vägar. Hur nere var jag inte?! Älskar er, sjukt mycket. ♥
Hur allt egentligen är en stor hög, med bara saker, som egentligen inte är så viktiga. Men varför gör jag så sjukt stor sak av det då? Varför blir det så mycket värre i mitt huvud? Jag har aldrig varit en tjej som mår speciellt dåligt, det har jag aldrig varit och kommer aldrig bli. För jag mår inte så dåligt av mig. Visst, jag kan ha mina stunder då allt inte känns awesome. Men jag är för det mesta glad! :)
På samma sätt känns det fel att skriva vad jag känner här, verkligheten att förklara är sjukt mycket bättre! ♥
Nu ska jag rycka upp mig! :- D
Som Rebecka skrev på sin blogg, tycker ni ska läsa inlägget, för hon sa dom rätta orden http://rebeckakristiansson.blogg.se/2011/march/jag-ar-trott-pa-detta.html - läs detta inlägget, precis en av dom sakerna som ständigt finns.
-
Valde bara någon bild, såg inte viken jag valde...
Glöm inte att läsa Rebeckas inlägg, sjukt bra skrivet, pöss /Emma ♥

Kommentarer
Postat av: Matilda

Du vet att jag alltdi finns gumman, vad det än är eller när det än är.

Ring mitt i natten om det är något, allt är viktigare än dåliga känslor!

/ Matilda :)

2011-03-22 @ 21:12:57
URL: http://amildaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0