superman.

superman.
att man vill vara betyder inte att man inte ska.
ibland ska man göra dessa vissa saker.
 men ibland är inte det okej.
att röka, vafan ska det leda till?
jag ska kriga tills jag ligger i min kista!
att springa på min äng är som att vara i himlen.
men eftersom jag inte springer på ängen.
utan jag går på den långa avsmalnade asfalterade bild vägen.
så vet jag inte vad jag ska säga.
att följa alla lampor, och kolla på sträcken-
det är så många att  man tappar bort sig vig 35.
jag e så sjukt stark, att jag e superman.
men hurfan ska jag kunna bevisa det?
att säga det till varedna person,värkar inte så smart.
för vem fan tror på en tjej som heter alexandra.
...
men bara så ni vet...
jag är faktiskt .
superman.


Alexandra e. hjorth


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0