Idag + massor mer

Godmorgon eller något ;)
Jag har precis duschat och ska strax ringa pappa tror jag. Ska prata lite om tävlingar och sånt, vad jag, - VI behöver köpa osv. Sedan så ska jag säga hej till fysikboken någon gång under dagen. Hehe, alla vet ju hur det går.... Ska nog vara lite med Tonje också ;D
Men ja, jag känner mig rättså glad idag faktiskt. Typ som inget kan stoppa mig nu. Varför ska jag låta någon kunna det, när jag kan ta fram riktiga Emma? Nej, nu ska jag köra stenhårt på det jag verkligen gillar & släppa resten!
Min syster sa igår lite bra grejer som stämmer rätt bra. Hur lika vi egentligen är!
-
Förresten, det är typ vår ute - så gött :D
(nej, jag är inte sur på bilden.. :p)

Denna bilden bjuder jag på....
/Emma ♥

Kommentarer
Postat av: elin

Sååå vacker flicka <3

2011-03-26 @ 11:18:40
URL: http://allineedisyou.webblogg.se/
Postat av: livan

du e så söööt! :)

2011-03-27 @ 13:50:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0