GODMORGON!!!! :D

Gomorgon! ;D
Jag är så otroligt seg på morgonen så jag hinner aldrig blogga. Sitter och bara äter frukost i typ 30 minuter, sedan så fattar jag att jag bara har 30 minuter på mig och då blir jag stressad.. Smart där!
Men iallafall, tidsinställt inlägg nu då.
Idag är det onsdag, ny dag - nya tag, right? :)
-
Ikväll blir det hoppträning. Fick långa ett snyggt schabrak av Clara som jag ska ha på Simon om två veckor ungefär. Blått - mumma! ♥
-
Kanske kan göra något roligt inlägg efter skolan. Ska sätta mig med fysiken typ direkt när jag kommer hem & sedan har jag time till att blogga.
Så, vad vill ni veta om mig, eller vad FATTAS i bloggen? (Mer hästar, musik, känsloinlägg, makeup, skola, mer inlägg varje dag, tips) osv.. KOMMENTERA! ;)

(rättså gammal bild tror jag.)
Love /Emma ♥

Kommentarer
Postat av: Rebecka Kristiansson

den är viss fin, så sluta,<3

2011-03-30 @ 13:46:40
URL: http://rebeckakristiansson.blogg.se/
Postat av: sara

du är fin på bilden<33

men om jag bara ska säga något som fattas eller som ni kan skriva mer om så tycker jag hästar<333

hehe

2011-03-30 @ 17:02:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0