-.-''

fyfan vad sur jag blir på't!
helt seriös, hur dum får man va?
jag blir så himla lätt sårad,
alla värkade som dom fattade vad det var igår,
så det var ju im´nte direkt o uppbart,
vad NI gjorde.
din jävla hora!
fast varför ska jag bry mig,
jag har inte nån tilllåtelse,
att jag inte tillhör dig min ängel mer.
det suger röv!
det var ju nästan uppenbart att detta skulle hända.
men varför sårar det så himla mycket då?

men hur jävla dumm får jag va då?
att jag ortfarande tittar åt ditt håll.
det hjälper inte att se på det man inte får tag på.
det gör bara allt värre.
det borde jag ha lärt mig vid det här laget.
så mycket som jag har förendrats,
genom allt det. följer upp och ner gångar.

jag kankse int sticker ut bland andra,
men jag e värkligen inte som dom.
dom förtjänar inte dig,
men ah, varför skulle jag då göra det?!

helt seriös. jag dör snart,
för allt blir ju ändå bara värre.

så ingen ide.

att du kan stå framför mig ,
och säga att det bara var ett strul,
och att det inte betyder nått.
ne! kanske inte för dig,
men förfan ,
tänk på mig!
för det betyder då jävligt mycket!!!




alexandraa...♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0