solning (: recension.

hej!
nu har jag solat lite D:
ganska ovanligt faktiskt. men jag tänkte att jag kunde ta en paus
så jag kunde dricka o blogga lite.
därför som jag solar tänkte jag recensera min solkräm.



oredigerad hemma bild...
och en google bild. (:

jag tycker: själv att denna är en rätt bra solkräm.
den är inte vit när man smörjer in sig. och den "sjunker" in i huden fort.
den kladdar inte. och den gör så man blir brunare fortare,
10 timmar håller den i sig. riktigt bra produkt.

i love it. ;)





haha detta fick jag av 118800 ;)

alexandra är en tjej med visioner.
hon engagerar sig helhjärtat i både djur och natur.
älskar att "föreläsa"  om detta för alla som vill (och inte vill) höra.
när hon inte står på torget och rekterterar äldre damer till naturfonden
spelar hon mer än gärna på sin blockflöjt som hon har döpt till evert.
mvh 118800 D:

haha stämmer dock inte,
bara det första.
det som är tjock skrivet. ;)

hade gött, alexandra (:




Kommentarer
Postat av: Sofia - Mode, foto & personligt

Gillar du tävlingar? Då borde du kika in på min blogg för under kategorin tävlingar har jag en massa roliga saker på gång! Var gärna med i något :D

Kram

2011-07-16 @ 13:00:44
URL: http://smnmode.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0