Mineralpuder på sommaren istället?

Ni ser ju själva vad det är för produkt (åter igen, förlåt för dåliga bilder men jag tog dem i vintras, inga nya alltså direkt..).

MINERAL puder från Maybelline. Jag tycker personligen att det blir rätt äckligt att ha foundation över hela ansiktet på sommaren då man svettas, solen ligger på, det klibbar. Så på sommaren har jag ENDAST foundation vid näsvingarna. Så MINERALPUDER är ett stort kap! Det finns massor att välja på, ID, Loreal, Maybelline, Isadora, Lacome, Dior och massor mer.
På sommaren använder jag inte något i ansiktet vanligtvis.
-

Mineralpuder skapar en lättare känsla, inte så packat som foundation blir. Mineralpuder är även mycket nyttigare för huden, men man ska fortfarande INTE slarva med att tvätta bort sminket på kvällen.
-
/Emma ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0