mascara recension. :)

HEJSAN SVERIGE!.
JAG VET ATT SVERIGE ÄR BÄST MEN ASSO.
JAG HAR INGEN KOLL, VANN SVERIGE FOTBOLLSMATCHEN?!

pufhh... tur sverige vann, med 2-1 , mot världsettan USA!!!!
GRATTIS SVERIGE, IDAG HAR NI SKRIVIT HISTORIA!



--------------------------------------------------------------------------------------------

för att hedra sverige ,,

haha sveriges national athems. :)
--------------------------------------------------------------------------------------------------------

nu till mascaran.



Vad heter produkten: IsaDora - wigwham - heavy lashes mascara.

Vad är det för produkt: mascara

Beskriv den: det är en rätt normal mascara,en sådann alla tjejer vill ha.
den klumpar ihop fransarna.( bra/dåligt )

Berätta övrigt om den: går att köpa nästan vart som helst.

Bra grejer med den: den kan va bra när man ska va på fest. den "faller"inte av.

Dåliga grejer med den: jag brukar ha tvålager mascara. men denna kan bli för mycket.: (

Övrigt om den: -

Hot, medium, not:  medium tror jag O.o ♥






FLER BILDER!!!!!







puss och skit ner er! <3
// alexandra


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0