foto timme :)


NU HAR VI VART UTE OCH FOTAT,

JAG OCH MOA ASSO ;)

vi tog typ "gammla" foton.

med kjol och hatt :)

jättefina  foton.

men kritik krävs för att man ska fortsätta..

så kommentera, innan jag börjar tro att ni är döda.




jo innan bilderna kommer.
så lyssna på-


hade tänkt och göra den på showbizz (: <3


nukommerbilderna.



damp bild men ;)
tappade fokusen fångade känslan
citat- emma elin louise spetz wedberg.


det var alexandra.

nukommermoa!

moa är såfinis !
gullideh.<3
komentera eran kritik. :)



hahaser ut osm jag är insatt ;)

hihi, mupp :D

sminkningen.



jag andvände-
*IsaDora wigwham lashes effect.
*IsaDora bruna ödonskugga.( bara runt ögat )
*Face stockholm eyeliner. ( för pricken )





haha kommer ni ihåg första headern ;)

// puss & kram alexandra

Kommentarer
Postat av: livan

åh så super söta och fina ni är båda två :)<3

2011-07-08 @ 01:13:03
Postat av: stina :)

ååh, den kommer jag ihåg :D söta flickor asså ! <3 :)

2011-07-08 @ 16:21:26
URL: http://stiinnna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0