stilar?

Hejsanhoppsan(:

Nu ska jag visa vad jag tycker om för stilar(:

Alla tycker om coola snobbiga stilar.

Att alltid handla på ginatricot.

Klart jag gillar ju med att handla där.

Men det jag försöker säga är att…

Pröva något nytt.

För ett tag sedan.

När jag gick på mellanstadiet.

Jo, det var ett tag sedanJ

Så gillade jag och några kompisar japanska serier.

Vi kollade mest på Naruto.

Det handlar om ninjor och om kärlek.

Men även action.

En av Mina kompisar hon älskade verkligen japan.

Och hon gör fortfarande.

Hon blev kallad emo och massa för att hon klädde sig i fashion core.

Men det enda hon gjorde var att fortsätta.

Så nu vill jag att ni tänker lite innan ni scrollar ner.

varför blev hon mobbad?

Varför gjorde hon inget?

Tror ni att hon har förändrats?

*hon blev mobbad för att hon var annorlunda.

*hon gjorde inget för hon trivdes så som hon var.

*klart hon har förändrats, men hon håller fortfarande på med japanska serier.

Och med detta ville ag säga.

Våga pröva saker.

 Jag tycker väldigt mycket om

*coco chanels kläder.

*ett linne och ett par jeans och en kofta.

* jag gillar gammalt mode.

-

En liten fluffig kjol kanske prickig.

Ett stort midja skärp. och knästrumpbyxor.

Och ett par söta skor. En stor hatt och massa guldiga lockar.

 

:J<3

 

Denna klänning skulleja gilja ha på mig.

Men jag passar inte i sådant. Men jag älskar den stilen verkligenJ

 

Jag gillar även pinup stilen

Ni vet det finns ju pinupor.

Gillar verkligen den stilen.

För den har en helt egen historia.

Pinupor är ju 50_tals kvinnor.

Jag ÄLSKAR verkligen GREASE.

Då har dom sådanna klänningar.

 

Visst är dom fina.

Aja skriver mer sedan.

alexandra
 ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0