Jag är TRÖTT ;o

Tjena igen ;)
NU är jag hos pappa vilket jag varit i flera timmar.
Vi var inne och köpte lite "fin kläder" som jag ska ha på dopet på söndag. Gud vad blev trött. PAPPA hjälpte till att hitta kläder. Syrran hjälpte också.
Och det fick faktiskt bli det han sa. Fast den sista toppen provade jag inte. För jag orkade inte. Gjorde typ allt för att komma ut .. = alltså inget shopping humör idag..
-
Men nu sitter jag med öppen dörr och dom ligger och sover, och syrran är nere och kollar på teve.
JAG BÖRJAR BLI "LITE" TRÖTT NU ALLTSÅ!!!!!
-
I morgon vet jag inte vad det blir. Dem ska ju fixa grejer inför dopet men ah.. Lugna puckar här söö!! ;)
-
/EMMMAAAAAAAAAH ;D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0