Det finns bara en av mig

Det finns bara en av mig,
även om jag skulle velat, så finns det bara en enda.
Jag är jag, jag kan inte dela på mig.
Jag kan inte alltid räcka till.
Jag kan inte vara perfekt eller göra allting perfekt.
Jag kan inte alltid vara mogen och normal.
Jag kan inte alltid stå där och hålla tyst.
Jag kan inte vara som alla andra.
Jag kan inte alltid bara göra som andra tycker.
Jag kan inte alltid vara som du vill ATT JAG ska vara.
Alla skulle behöva någon som berättar hur värdefull man är.
Hur stark man är. Hur vacker man är. Hur allt ska lösa sig, och hur allt ska bli bra.
Jag kan inte alltid vara glad, men jag väljer att vara det!
-
Jag önskar att jag bara kunde förklara allt, men vissa grejer är liksom inte till för att förklaras eller visas.
Och det tänker jag inte göra heller.
Mycket fel, men ändå så rätt.
/Emma





Kommentarer
Postat av: J U L I A O F S W E D E N

Fin blogg !

Allt bra idag ? ;)

2011-01-24 @ 21:16:16
URL: http://juliaofsweden.webblogg.se/
Postat av: mirja

Aa egentligen är det typ åldersgräns på 15 hos oss med eftersom man hanterar pengar.

Men dom har aldrig gått efter den, förra året var ju jag 14 när jag jobbade. Och har för mig dom har sagt 13 år som yngst =)

2011-01-25 @ 17:34:58
URL: http://mirjadebruin.myshowroom.se
Postat av: Fia

Jätte fin bild :)

2011-01-25 @ 20:33:13
URL: http://fiahere.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0