Dagen, helgen

Tjena! ;)
Idag åker jag till pappa. Dop i helgen så a. Han kommer och hämtar mig sedan så åker vi in och köper kläder. Tror jag. Bilder kommer i så fall.
Jag tar med mig systemis så a! :)
Haha, tar med mig so;n som jag måste plugga på som sysselsättning.. Åh datan :D
-
Men nu har mamma köpt pizza tror jag. Tyckte jag såg det i alla fall. Det är ju bra! ;D
-
Dagen idag har varit seg.. Tråkiga lektioner. Engelska, franska, matte.
Men a, tur att jag har as bra vänner. Älskar er något enormt. Det är ni som får mig att fortsätta kämpa. Det är ni som visar mig vem JAG är.
Mycket kärlek på er <3<3<3
-
Sedan har det hänt lite andra grejer. Men bloggen kan ju inte få veta allt. Detta är ju typ som en dagbok där man skriver allt som händer. Inte allt men det mesta.
Så bloggen får hänga med på mina dagar i fortsättningen! :)
-
Ska försöka få syrran att hjälpa mig att videoblogga. HAHA.. Vi får se på det.. :p
-
Hugs and kisses /Emma ♥

Allways by your side, Alexandraaa. <3

Me and I.

Kommentarer
Postat av: Emma

Jättekul om du kan göra ett videoinlägg! ;D

2011-01-21 @ 21:31:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0