Dag 04 - Min bästa vän

Min bästa vän..
Alla är lika bra tycker jag. Jag har ingen "allra bästa".
Jag föredrar att säga att alla är lika mycket "bästa vänner".
-
Men Tonje, Rebecka, Maria, Clara, Elin, Alexandra, Moa, Therese, Kine medmera..
Jag umgås med många.
Alla är bra vänner till mig. Jag umgås bara med dem, som jag är rättså nära vän med.
-
Såklart har jag ju vänner som är "andra vänner" också. Liksom, som man inte har umgåtts med så mycket, men är med liksom.
Svårt att förklara! :p
-
Men som sagt, jag har många bra vänner och vill inte sänka bloggens värde genom att utse min "bästa" vän här.
/Emma ♥

Kommentarer
Postat av: KINE! :D

Awww! :D fint skrivit emma sötnos ;)

(L)

2011-01-06 @ 13:29:11
URL: http://www.kine.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0