8 grejer som du kanske inte visste om mig.....

• Jag älskar musik med bra texter.
• Jag förstår andra bra. Det är bara så.
• Jag tar alltid över tiden på morgonen. Om jag vill vara klar kl. 8 så är jag klar 10 över 8 typ.. 
De stör jag mig på.
• Jag önskar ofta att jag passade bättre in ibland då jag känner att någon tycker något om mig.
• Jag går ofta med inställningen "detta klarar jag" för att peppa mig själv till att våga grejer. Även små grejer. Eller grejer som är små för alla andra....
• Jag älskar att stå på scen, men är alltid jätteosäker.
• Har jag självförtroende..?! *ställer mig själv frågan*
Ibland. Det beror sig på vad det gäller!
• Hästar är en STOR del av mitt liv <3
/EMMAAA<3

Kommentarer
Postat av: eliiin ♥

naww poonniiies :')

2011-01-25 @ 20:38:43
URL: http://feelforit.blogg.se/
Postat av: mirja

Sv: Aa va bra :D Det tror jag verkligen att hon gör:)

2011-01-25 @ 23:22:07
URL: http://mirjadebruin.myshowroom.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0