lite om mig & tanke :)

Keep it, feel it, touch it, take it, but don't break it..
Saker ni inte visste om mig.. Eller, några kanske?
-
• Jag har åsikter, mycket åsikter.
• Jag håller i luggen när jag går till skolan. Speciellt när det blåser..
• Jag blir aldrig nöjd med mig själv, tycker alltid något är fel.
• Jag är målinriktad.
• Ganska galen, eller.. skrattar ofta! :D
• Jag älskar typ allt som smakar sött!
• Läser ofta dikter som betyder.
• Det tar 1 timme för mig på morgonen att äta, sminka mig, och fixa osv.
• Jag är en känslig person.
• Jag älskar hästar (AAAAAAAAA) <3
• Jag spelar innebandy. Suger på det.. xD
• Jag älskar att ha tränings shorts.
• Jag har en Gorgio Armani (stv?) parfym som jag älskar, och en Paris Hilton som jag älskar.
• Jag bloggar för det är kul och för att skriva av mig. :)
• Jag vill bli POLIS! :D


Sedan så har jag tänkt på en grej. Varför vågar man säga mer saker genom datan? Varför kan folk sitta där och skriva saker, som dom inte kan stå upp för? Som inte visas i verkligheten? 
Dom sakerna som man säger genom datan (tänker mer positiva saker) typ om någon kommenterar en bild och säger "ååååh vad du är fin" och i verkligheten. Hur ofta får man sådana kommentarer? Liksom, wh00t :O
-
Hur många personer kan man inte göra glada genom att bara ge en komplimang? Jag ska iallafall börja ge mer komplimanger, straight from my heart.♥


/Emma

 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0