Utkast: Feb. 21, 2011

Jag skriver detta inlägget för jag sitter och tänker just nu. Jag skriver det för jag har lust. Inte för att det är menad till någon speciell, för det är det inte.
Jag förstår mig inte på detta. Det är liksom tjejers grej. Populära tjejen, lägger någon bakom sig. Tjejen bakom henne mår dåligt, fast säger inget. Tjejen bakom den populära strävar, den andra bara glider fram helt smärtfritt.
Det är väl
Tjejer sitter och pratar skit. Skit om andra, som faktiskt kan bita tag riktigt hårt. Slita sönder någon annan totalt. Tjejer sitter och pratar en massa, om en annan persons brister. Hur den klär sig, för sig, rör sig, pratar, uppför sig, hur den sminkar sig, vad den sagt, gjort, ska göra osv... Men tänk en gång till, är det rätt?

av emma..

alexandra e hjorth


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0