Blandat :)

Så, nu är jag hemma ifrån hoppträningen. Jag fick Simon ♥ och vi hoppade lite blandade grejer. Kombination, räcke, oxer och lite "svängar". Roligt :)
-
Jag cyklade/gick hem och dit. Skönt att rensa tankarna lite. Plus, så stressade jag som in i h*lvete på vägen dit. Klockan var 12 min över 5 när jag cyklade. Det var SVINHALT, men det är ändå skitkul att cykla när det är halt. Haha, faktiskt! :D Men jag fick gå en massa med..
-
Nu har jag duschat och ska nog planera lite kläder till showbizz och makeup. Ska spela låten några gånger också, och sedan ringa Rebecka vid 9. Det blir nog bra. Tror jag :)
-
Btw, hittade lite bilder på datan på mig. Gud som jag har förändrats egentligen :o

All are worth a shot, or more, until they run out. <3
/Emma

Kommentarer
Postat av: Moa

såå jätte fin EMmma <33

2011-02-16 @ 21:31:47
URL: http://xxmoaxx.blogg.se/
Postat av: livan

jag håller m moa,emma = jätte fin!<3

2011-02-17 @ 21:16:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0