Saker ni kansk.... :D


Lite saker du antagligen inte visste om mig. ;)
* Jag har en rosa mobil.
* Jag har alltid älskat skor.
* Jag är galen.
* På mitt skrivbord ligger allt från godispapper till linjaler & usb-minnen.
* Jag hatar potatismos.
* Jag tänker rättså mycket.
* Jag är nästan beroende av Lipsyl.
* Jag har färgat underhåret 2 gånger.
* Jag måste sätta volymen på 50 innan jag stänger av datan (vet inte varför..)
* Jag gillar inte mörk choklad.
* Jag gillar folk med lite attityd (snälla såklart oxå).
* Jag har 4 bodylotions stående vid mitt bord vid sängen på vintern.
* Jag har egentligen glasögon (men hell no att jag änvänder dem).
* Jag har ingen idol.
* Jag tycker alla mina är guld värda.
* Jag tror på "spöken". 
* Jag tänker inte dricka eller röka på hela högstadiet!
* Jag sminkar mig typ alltid till skolan.
-
Det var allt jag kom på nu. Vill ni veta mer?
Då får ni fråga!
/Emma ♥


Kommentarer
Postat av: lovisa

sv: jaså när ska du flyttA?:D

2011-02-13 @ 21:25:18
URL: http://lavitadilovisa.blogg.se/
Postat av: Rebecka Kristiansson

Precis, det är bra!<3

2011-02-13 @ 21:40:33
URL: http://rebeckakristiansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0