tjolahopp.

nu sitter jag här igen.
har så sjukt tråkigt.
har ingenting att göra.
värkligen ingenting.
hahah jo då ;)
fb såklart.
och lurade min vänn toni...
lilla vännen.
han trodde att jag var så
smart att jag visste  typ jag
hade samma andra namn
som  min kusin. men
att vi inte var samma peron.
hahah en jag ska skärpa mig.
för det är inte ens intressant
att läsa det jag skriver. xd

-

men te.x
så skrev jag ...

att jag visste vad mogigfrai var.
fast nu vet jag ju det så ;)

hhaah tänk nu om man står i klassrummet..
och så ställer man sig upp och skriker ...
mogigfari!!!!!!!!!!!
och springer ut ur klassrummet.
då kommer ju läraren följa med ut...
då kan ju dom andra få tid att tänka en stund.
utan att det står en (kärring) och stirrar en i fejjan.
shit va snäll jag känner mig :D

ahhaha
aja, ni kan få lika roligt som mig...

gå bara in på www.roligfakta.se
så kommer ni ha en underbar kväll :)

alexandra e. hjorth

Kommentarer
Postat av: Moa

Sv : om det är mig du skriver om så kan du väll säga det till mig ist för att fega ur !

2011-02-25 @ 18:44:12
URL: http://xxmoaxx.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0