Ridstövlarna

TJENAAA! :D
(Ni får skriva VAD SOM HELST ni vill läsa om, värsta chansen nu ju. ;))

Förlåt för sådär inte mycket inlägg idag, men det känns lite värdelöst att blogga om jag inte harnågot speciellt att skriva :P
-
Men iallafall, jag har ju som sagt köpt ett par nya ridstövlar. Inget speciellt märke. Bara ett par sköna, helt okej snygga ridstövlar. Problemet med dem, är att dom är för stora i skaftet, men passar i foten.
Ser ju inte lagom fult ut heller när dom är förstora i skaftet?! Ajaa..
Och jag vill så gärna ha lite blin-bling på dem. Så de ska jag nog fixa. :)
/Emma ♥



Kommentarer
Postat av: SGAGASaga

Sv: Ingen orssak :)

2011-02-26 @ 20:10:18
URL: http://sagelin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0