Jag har sjukt mycket att berätta! <3

JAG ÄR SÅ SJUKT GLAD börjar vi inlägget med! :)
-
Det började med att jag vaknade. Det var onsdag, vilket betydde att Maria skulle med mig hem. Hon är en av dom jag verkligen är mig själv med. Vi hade lite kul här hemma hos mig efter skolan. Pratade, satt vid datan, pratade lite mera, satte upp håret.. HAHAHAHA! :D ♥
Några bilder vi tog. Några inte så seriösa! ;D


Sedan en bild till, som jag inte vet om jag får lägga ut, så jag lägger inte ut den, men den är sjukt rolig! HAHA, vi hade satt upp håret as konstigt! Lite kul får man ha.. :D
-
Sedan, så var Maria med på hoppträningen idag. Galet kul att ha sällskap i stallet. ♥
Men iallafall, hade Simon. Det gick bra på hinderna. Kommer inte ihåg riktigt vad hon kallade själva "kombinationen". Någon speciellt ord...
Men det var bland annat plankor, räcke, oxrar, sedan var det bara lite bommar längs sidorna.
Det kändes skitbra på ett hinder. Speciellt en väg kommer jag ihåg, som jag kände att det faktiskt tickade! :') <3
-
Plus, så pratade jag med Vickan & pappa förut. Och jag ska vara med i bohuscupen :'D
Jag är GALET glad. De rullade rätt bra idag. Med flera saker, med hästar, skolan, osv.. SKITKUL!
-
Jag och Simon på KM:et.


Detta var i oktober tror jag, då alla bilder är tagna.
-
Har lite mer saker att berätta, men det sparar vi på tills nästa inlägg!
I morgon är det lång dag, idrott
Plus showbizz
Innebandy
+ Cirkelträning
Rebecka hänger med hem efter bandyn oxå. Awesome! :D <3
-
Kram /Emma

Kommentarer
Postat av: Maja

haha jag ser cp ut på alla bilderna juh D:

AHA! bajskorvsbilden....

<3

2011-02-10 @ 17:23:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0