hejsan :)

nu sitter jag hemma o
har träningsvärk i benen.
inte okej.
vi kör fan damlagsträning.
inte okej!
har duschat.
så himlla skönt.
alla är så taskiga mot mig.
vad vill dom?

jag:sur?.... du:ne bara besviken... och där dog jag.

du vet inte hur mycket jag plågas.

inte för att jag pekar på en viss person.
men so what?

alla som läser detta kommer tycka.
:fan vilken bitch? eller typ slampaN?
men care. alla e inte perfekta?
jag är en intim person so what?

fan låter som värsta ( man fåår inte säga sånna saker här )

hheehhee

men kära du. kommer du säga.
kan du inte ta mig på allvar?

JAG MÅR SKIT NU.

men det går över med tiden.

det enda som läker sår är:

1.sorlig musik.
2.kärlek, alla menninskor behöver kärlek.
3.tiden. med tiden läker såren.

mina bästa tips..
så gå nu inte och skär
er om ni mår dåligt.
det hjälper inte.
inte för att jag har
prövat men endå.
det värkar inte särskilt lågiskt.


kommer ihåg tiden i femman.
när detta var ens stora kärlek.
NARUTO!!




bilder som väcker minnen!

in the name of god!  (:


Alexandra e. Hjorth

Kommentarer
Postat av: Emma

Alexandra <3

nej, att skära sig hjälper verkligen inte! Man ser på ärren och ångrar det som fan..<3

2011-02-24 @ 17:10:45
URL: http://brahmis.webblogg.se/
Postat av: Moa

jag unddrar ju vrf dom e taskiga oxå

2011-02-24 @ 17:58:47
URL: http://xxmoaxx.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0