frukost.

nu sitter jag vi frukosten.
jag måste värkligen dra snart .
ska ner till busse,
jo, jag klippte mig igår.
blev ganska bra.
ingen kommer se skilnad men jaja.
hehe.
frisören fick inte ta mer än en cm.
hhaha.
då hade jag mördat henne xd
ne å.
hon är så snäll så.
hhiihhii
ajaj.
min hals e inte helt okej.
jo jag var ju på kalegrafikurs igår med mammma.
det var asum.
helt okej.
så nu får ni akta er.
jag skriver skit fint!<3
haha ne det gör jag inte.
jo det är min namsdag idag.
lite spännanae.
alexandra e. hjorth
you are the musik in me -

Kommentarer
Postat av: Nathalie

vad tycker du om min torsdags outfit då?:D

2011-02-17 @ 19:00:50
URL: http://liborius.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0