?

allt hända mig?
varför det?
asså?
åh va sur jag bli!
i min vinkel går allt fel?!
jag ser inte på mig själv så som du ser mig!
jag tycker att jag ser liten ut.
att jag inte räcker!
att jag måste ta all skit!?
har inte folk eget liv?!
då kan dom ju ta och ta tag i det ist för mitt!!!
fan va sur man blir!
vill bara skrika.
ställa mig på ett berg och göra nått odugligt.
för det är så jag känner mig!
ODUGLIG!
aja, ta livet med en nypa salt och svälj det.
allt smakar inte gott.


nedan.
en liten dikt eller text av sandra.
en underbar tjej som går i våran klass och skola.
            
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------           
 
Du betyder.

Här gick jag, livet var på en röd tråd.., då just du underbara människa kom och rädda livet på mig, du har visat mig en del av världen jag inte visste fanns.

Du har visat mig meningen med livet, Du är mer än en god människa du är en ängel för mig..känslorna är obeskrivliga för dig! 

jag älskar dig


Detta är till en person som tyvärr inte kan läsa detta meddelande
.

-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------


väldigt fin tycker jag!

-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------



jag önskar att jag en dag,
kan ta kort på sådanna här fina djur!<3

-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

aja, kramen på er// alexandra♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0