Dag 4 - Det här åt jag idag.

Dag 4 - Det här åt jag idag.
Kan ju börja med att säga, att jag inte känner mig sådär jättebekväm att skriva om vad jag äter, eller åt idag.
Men jag gör det endå, eftersom det står på listan jag håller på med. ♥
-
Idag har jag ätit:
Frukost - Musli + juice
Lunch - Tryckte ner korv&bröd FAST det är det vidrigaste i världen!
När jag kom hem - Pasta-sak med mamma.
Sedan en piggilin.
Japp, detta har jag ätit idag! :)

HAHA, passande bild. Eller inte..
Men det är mitt hår, och den LJUSA färgen är min vanliga hårfärg innan jag gjorde misstaget och färga håret! 
Aldrig meeer... ;p
/Emma ♥

Kommentarer
Postat av: SaraWhitmore

-haha jag tänkte bara prices så som du men nu ska jag bara sy till en tröja som jag ska sy själv!! ska stå S A R A ner på benet som på denna bilden! :)



http://sarapiper.blogg.se/2011/february/fraga.html#comment

2011-02-28 @ 18:51:24
URL: http://sarapiper.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0