Dag 08 - Min klädstil

Hej! :)
Idag välde jag rubriken "Min klädstil".
-
Hm.. Jättesvårt att förklara. Men jag klär mig i det jag tycker är snyggt.
Jag har ändrat stil totalt i 7:an. Det jag hade på mig, tycker jag inte om så mycket längre. Dom plaggen jag älskade, älskar jag inte lika mycket längre
Nu klär jag mig i jeans, linne, huvtröjor, mjukisbyxor med linne ect. Och jag är jättenoga med att jag tycker det ska matcha. Liksom, efter det jag tycker matchar. Men självklart finns det dagar då jag inte orkar bry mig.
Det är lite kläder som jag ska köpa in, som jag inte har. Gillar att variera.
Sedan så ÄLSKAAAAAAAR jag stora örhängen. Stora runda. Det har blivit min grej. Har nästan alltid på mig ett par.
Sedan kan det bli något halsband ibland och så. Men jag kör på mina munktröjor. Haha, älskar dem. <3

Störa örhängen. <3

Jeans, muntröja. <3
-
Jag, och säkert med mig, ändrar åsikter om kläder hela tiden. Byter hit och dit och tröttnar ect.. :p
/Emma :)


Kommentarer
Postat av: LORISSA LOVEBOMB

jag ändrar mig hela tiden, eller har i alla fall lite olika stilar som jag varierar mellan :)

2011-02-09 @ 15:32:32
URL: http://lorissalovebomb.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0