Dag 07 - Mitt smink jag har på mig dagligen

Idag valde jag rubriken "Mitt smink jag har på mig dagligen".
Så nu ska jag skriva lite om makeup här nu. Intressant?
Äsch.. jag vet inte..
-
Mest vanliga jag har på mig dagligen:
Dagligen har jag på mig puder, över ansiktet. Inte i pannan.
Jag använder ögonskugga. Varierar vilka färger ect.
Har inte samma ögonskugga varenda dag. Vissa dagar har jag ingen alls osv...
Sedan mascara. Varierar hur mycket jag har på.
-
Andra saker fast kanske inte varje dag:
Ibland kan jag ha en inliner eller eyeliner. Svart, glitter, lila, vit. Har lite olika färger.
Jag kan också ha lipgloss ibland.
Sedan så har jag lite glitter skuggor osv...
Less is more <3
-


Btw, glömde att jag ääälskar min lipsyl..

/ÄMMMaaa ♥


Kommentarer
Postat av: Josse

tack!

2011-02-07 @ 18:44:28
URL: http://josefinesoderberg.devote.se
Postat av: Josse

tack!

2011-02-07 @ 18:44:28
URL: http://josefinesoderberg.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0