Because the night belongs to us!


Hej ya :D
Dagen har varit skitbra. SHOWBIZZ hela dagen typ. Från kl kvart i nio till halv tolv. Skitkul <3<3<3
Sedan, gick vi på DISCO ;) Det var galet roligt, vi bara stod och dansade.. Jätteroligt faktiskt, men tyckte att lite mer folk kunde stå och dansa. Folk satt ju mest på läktaren och.. ja, jag har ingen aning vad dom gjorde. Men vi dansade iallafall! :D
Och i-o-med att vi hade haft showbizz, hade vi ju snygg scen makeuo på oss, vilket var as bra då vi knappt han äta. Så vi bara böt och, och gick typ :p
-
Nu är jag med Rebecka, vi ska hem till henne så jag har packat och grejat, ätit.. Ska bli skitkul! :)
Vi var och köpte lite godis och sådant förut, och snart kommer Rebeckas mamma och hämtar oss. Så åker vi :)
-
Tar med mig systemkameran, så det blir massa bilder!
Puss /Emmaa ♥

Kommentarer
Postat av: frida

allt bra med dig idag sötnoos? ^^<3

2011-02-18 @ 17:48:13
URL: http://fridafotoo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0