Superfin dag med goa resultat

Måste bara säga att dagen har varit otroligt bra!
Jag vaknade i morse som vanligt och kände mig as pigg. Klockan var typ 6, så jag gick upp och tog något litet att äta och väntade på pappa. Tittade igenom det jag skulle ha med mig och så.
När pappa kom så bar vi in allt i bilen och åkte ner till klubben. Hjälpte till att ge alla hästar frukost och sedan fixade lite grejer och la ut spån i transporten & sånt och sedan lastade och åkte!
På tävingsplatsen så kollade vill till honom rätt ofta med vatten och hö. Vi gick banan och fixade allt såndär.
-
Sedan så startade första clearounden, han var överpigg och super hetsig! Men det gick skitbra, felfri runda. Sedan så fick jag veta att jag kom med i laget vilket var superkul. Tävla stilbedömingen med (min första) och rev hinder nummer 8. Trodde verkligen inte att jag skulle bli placerad så jag lastade han och fixade allt. Men så gick vi in och kollade en stund till. Och då sa dem att jag hade blivit placerad individuellt! Som 1:a på lektions ekipage. Superkul med vinst ju! Mina första stilpoäng var ändå helt okej :D
Så just nu är jag ändå sjukt glad, och Tark taggar till nästa omgång, right? ;) ♥
Bra jobbat cheeeeyeeer!
-
Lite sämre bilder & lite bättre bilder från idag! ;)

Duktiii polläääh <3
Superfint ridhus!

Superfin transport!


Naw, söta tjejer från TaRK som var villiga att hjälpa till när jag hade lite brottom. Sjukt gulligt! ♥
Mer bilder i morgon :)
-
/Emma ♥


Kommentarer
Postat av: Felizia

Grattis :D <3

2011-04-17 @ 23:56:40
URL: http://allineedisyou.webbogg.se
Postat av: kurdisk muslimsk tjej <3

cool häst:)

2011-04-18 @ 02:03:09
URL: http://kurdishgirlpeaceandlove.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0