resultatet,

jag kan ju inte se ut som en riktig 50 tals cheey,
men jag gjorde så gott jag kunde.
med tanke på att jag inte känner mitt hår än.
det nya pga att jag har klippt mig idag.
så kan det se knas ut.
nu kommer :
först, insperations bilden.
sedan, mina bilder.
+
"jag tipsar" om hur jag gjorde looken.


insperationsbilden :)

inte jätte likt men ;)

ahhah :D damp bild ;D

ah min sminkning ;)



"jag tipsar" ;D ♥

1. jag andvänder inte kajal.
utan jag tog en vatten fast eyeliner, från FACE stockholm.

2. jag andvänder öginskugga från hm, ingen dyr skit.

3. jag tipsar er om att ta en insperations bild. och gå efter den.

hur jag gjorde.

jag tog vit ögonskugga på ögonen.
sedan en lite brunare/hudfärgad vid utsidan av ögat.
en mörk ögon skugga så linjerna syns bättre.
och tillsist, så tog jag min face eyeliner.
:)

så enkelt var det :D

// alexandra


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0