Godmorgoon

Godmorgon!
Vaknade vid 9 av att mamma kom in och sa att hon hade köpt frukost till mig. Jag somnade om till typ halv 11 och då ringde hon och sa att vi skulle till banken och fixa en sak. Så jag slängde på mig mjukisbyxor, linne, mössa & jacka och fixade mig inte precis och gick upp. Så nu är jag hemma, har duschat & fixat håret.
Sedan kommer Rebecka så ska vi till Moa tror jag, så åker vi till henne sedan till nattöppet tror jag de blir :p

- Alla bilder på bloggen är copyright! -
-
Nu ska jag nog fixa lite & ringa Rebecka. 
Kraam /Emma ♥

Kommentarer
Postat av: Hanna

Månadens blogg på bloggen anmäl dig gärna

2011-04-20 @ 15:14:51
URL: http://nooviii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0