NEEEJ!

Vet ni vad jag kom på?! 
Hästarna jag älskar så sjukt mycket ska avlivas v. 44 och det är väl denna veckan. NEJ, NEJ, NEJ!!
Jag kommer inte hinna träffa dem, eftersom dem är uppe hos min farfar många timmar bort.. :'(
Fyfan!..
En dikt till dem iallafall..

Alla stunder ni fått mig lycklig, 
alla stunder ni har haft tålamod med mig. 
Alla stunder då jag fått visa vad jag kunnat för släkten.
Alla stunder då ni lyssnat till vad jag har att säga. 
Inget kan ersätta den platsen ni hade i Mitt hjärta. 
Jag vill inte att ni ska känna smärta, sorg eller något sådant. 
Bara glädje. 
Lev nu ett lyckligt liv uppe i de blå, 
älskade hästar, ♥

/ En halv ledsen Emma.

Kommentarer
Postat av: mirja

usch va tråkigt :(

hoppas dom får det bra iallafall! <3

2010-10-31 @ 09:45:25
URL: http://ponnyryttarna.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0