hej alla sötnosar!<3

insperation: du

du vill bara veta vad jag tycker om dej
du får mitt hår på armarna att resa sig'
du är det finaste jag har, du får mina tårar att
rinna mer och mer till det ligger en liten pöl på
kudden jag inte kunde sömna på. kudden där
jag grät mej till söms, tack vare dig!

jo jag har inte kunnat blogga i helgen för jag har vart i gbg.
där har man ''bott'' i nordstan.
har ni inte vart där måste ni dit!!!!
jo så har jag varit i ''paradiset''!
det var nämligen chocklad mässa på stads-
musseet.     det var rinnande chockal över allt,
kakao chockald och vit chockla men även
tusen tals praliner, goda, och sånna fyllda med wisky
men dom va oxå goda xD<3

ida har det varit lite kul, vi hade gympa, man va dommare som vanligt
på basket, bara för att man är rädd för att spela, inte ditt fel älskling!<3emma
och imorrn ska 8 ha basket tunering.
och gissa vilken ''cooling'' som ska dömma , ??( hahahahha jag)

kan inte ens reglerna xD<3

aja, man är lite trött nu för har precise varit ute och sprungit med mitt fotbollslag!<3
vi ska ha en stor tunerin och bara  11 blir uttagna, så ni får hålla tummarna för att jag kommer med !<3

aja älskar er 
kramen på er!<3// alexandra(L)

Kommentarer
Postat av: Anonym

sv: Kul att du är med! Väljer ut en vinnare alldeles strax så kika in snart för o se om jag valde just dig som vinnare av dagens blogg :D

2010-10-25 @ 20:50:54
URL: http://dduvetangeelah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0