Basket + shopping

Hejhej! 
Idag har jag haft basket turnering i skolan tillsammans med alla andra tjejer i klassen som var enormt duktiga. Vi kom två, vilket vi måste vara stolt över tycker jag ;) 

Efter skolan åkte jag och mamma och mammas kompis å hennes lilla dotter och "Shoppade" lite. Eller ah, det blev för mig å mamma: 
* Ett par jeans (till mig)
* Mössa med boll (till mig)
* En parfym (till mamma)
* H&M foundation (till mig)
* Två tröjor, sjukt snygga på halva på halva priset (till mig)
* En tröja, på halva på halva priset (till mamma)
* Skärp som man har runt midjan (till mig)
Det var nog allt ^^ Men jag har säkert glömt något.. Hehe..!

Kissss /Emma ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0