the inlägg, men inte klar.... bara ett smak prov.

Jag är lite trög men, det är okej. För jag är mej själv. jag är en människa som tänker mycket på allt. ska jag göra nåt så ska jag göra de bra! jag trivs mest när de är kallt. dålig på att hålla ordning. jag blir inte kär i en kille pga hur han ser ut. min dröm är att bli polis, jobba på teater eller bli författare. jag gillar att sjunga men vet att jag suger på de. har svårt för att gilla hur jag ser ut, alltid nånting som inte är bra. får jag ett bra betyg är jag glad resten av dan! mina mobiler går sönder utan anledning, jag rör dom knappt? jag älskar att shoppa, lite för mycket... jag har en blogg, men jag tycker själv att den är alldeles för tråkig! är varken kvälls människa eller morgon människa. har massa kompisar i tanum som jag skulle vela träffa mer, dom formar mig faktiskt till den jag är. de värsta man kan dricka är kaffé, bläääääää! jag skriver en bok på svenskan om livet, kommer bara på mer och mer att skriva på den om, men jag kommer skämmas när den är klar... jag har varit wanna be fjortis i femman. Riktigt dåliga tider.. är den otekniskgaste som finns! jag är lätt att övertala, alldeles alldeles för lätt! min bästa kompis är moa, utan henne skulle jag inte klara mig! jag har aldrig haft ett riktigt förhållande. är dålig i skolan men vill inte erkänna de! har bara gått några få gudstjänster i hela mitt liv.. jag har aldrig varit full. har aldrig laddat ner. blir sur och på dåligt humör när jag inte räcker till, måste flytta på mig för nån mycket bättre ska fram, HALLÅ!? JAG VAR VÄLL HÄR FÖRST? jag städar en gång i veckan på ett kontor, har de som jobb.  har en massa örhängnen! springer inte så snabbt men kan springa långt. jag har varit depp sen jag börja 4.an eller t.o.m 3.an på grebbestad för utfrysning sen för en miljon andra saker nu. jag tror bara i kyrkan och jag har inget imot innvandrare!liksom va tusan har dom gjort. Gillar inte skinka på macka, särskilt inte på hönökaka. Det goda brödet liksom. Spelar både forboll och futsal. Men även innebandy.

Har träning 7 gånger i veckan. Har ljugit rakt i fejan på nån men är för feg för att säga vem jag har gjort det mot. Ingen ska tvinga mej att röka. Bara jävligt omoget. Hatar när större folk bara skiter i än eller skriker åt än att hålla :keft då! Älskar skräck filmer. Gillar att vara rädd. Det får mej att känna mej. Down to earth. Hatar när folk tror sig elr bara är allmänt kaxiga. Gillar inte ketchup på pannkakor. Fast vem gör det?! Min kille just nu är den enda killen jag nånsin varit riktigt kär i. Snart tre månader. Gillar värklgen inte bär folk lägger sig i. Hatar att se dum ut för folk. Man vill ju hellre se bra ut. Men man kan inte hjälpa det, jag har lätt för att grina på filmer. Älskar pojken i randig pyjamas. Gillar kebab och killen som jobbar på fyren, han är as schysst! När man anklagas för nått man inte gjort. Elr blir kallad dumma saker. Gillar att hjula och känna mej fri. Som när man åker båt på sommaren och känner vinden blåsa genom sitt strimliga och salta hår. Gillar mina kusiner extremt starkt. Älskar melon tuggumin. Hatar när datan damapar. Jag har träffat min själsfrände. EmmaElin Louise Spetz Wedberg. Hon är precise likaadan som mig. Gillar att färga håret.

Nu kankser du blir skrämd. Men jag gillar när man har skadeglädje. Har gillat oliver, men kommer aldrig att göra mer. Har flugit flyg plan mer än 40 gånger och varit i mer än 10 länder. Älskar flygplatsen i Bangkok. Har spelat fiol, bas och gittar. Missar alltid min lektion på gitarren.



Aja lite om mig!


Kommentarer
Postat av: Mirja

Hahahaha fyfan vilket grymt inlägg!

Trodde verkligen inte jag skulle läsa hela, det var liksom bara en jävla massa text i en stor klump.

Men shit va grymt det var! Det gick itne att sluta läsa. Hahahaha gud asså xD

Känns som jag vet allt om dig nu ;)

2010-11-26 @ 13:00:13
URL: http://mirjaadebruin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0