emma elin louise(L)

hittade detta bland utkasten.
fint skrivet?
haha



emma elin louise.
du är så himla fin. jag vet inte hur jag ska förklara det. vi e så lika. inte bara hur vi klär oss utan på sätttet. samma gammla humor. men en sak vet jag. att jag älskar dej(L) det är som att ha en syster som jag inte träffat förut. vi blev så fina i håret så(L)  gillar dej starkt. plus att vi lärde aldrig kännna varran. it comes naturly. haha selena gomes.


iaf. nu är jag påväg till skoan. träning idag. jätte kul(L) vi ska spela distrikt mäster skap.
på min födelsedag. skit kul. awsome(L) längtar tills att få tfäffa allt folk imorrn.
se hur dom reagerar(L) har ju färgar håret brunt(L) tack emmapemma(L)
                                     du är en riktig konsträr.


aja efterrsom jag skrev om emmapemma så fåre bli bild på henne med(L)



ps. valde ju den finaste bilden? <3





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0