torp med bästaste Mosan♥

tjenare<3
nu kommer ett inlägg från xxmoaxx.blogg.se
vi hade ju lika kul oc moa skriver kanske litefortare än mig så;)<3
är man lat så e man.
<3


hej idag har jag vart med min bästavän Alexandra på torp.
vi shoppade jätte mycket!
hon shoppade för 729 kr.
och jag shoppade för 500kr.

det fanns så mycket fint i alla affärer!det var jätte svårt att välja....allt glittrade och var rosa!!!!
belv helt galen. men jag fick köpt ganska mycket(L)

jag köpte:
Rosa glittrande hårspray. 75kr

rosa Mascara 120kr

fondation 159kr

rosa läppglans 30kr

parym Avril Lavigne-forbidden rose 295kr

hårspännen 20 kr


vi hade jätte kul.vi provade kläder och smycken(L)
alexandra köpte kläder.
och annat.

hon köpte:
en brun tröja 199kr

en tunn blus 120 kr

hårspännen 20 kr

parfym Beyoncé 249kr

hårspray 75 kr

vi åkte sen till Mc Donald's
min bror och pappa var med så vi åkte dit alla 4:a
alla valde fanta utom jag.
fast alexandra valde röd fanta och pappa och Anton valde
orange.
jag valde hamburgaren Mc Feast.
alex också.
pappa tog big mac, och min brorsa tog nån med kycling på.

esn belv det fel med beställnignen, Anton fick nån annans .nån som hade extra gurka på.
så fick fick byta.
sen åt vi.
och efter en stund säger Anton..

-Var är min dricka?
vi tittade och Alexandra satt just och drack ur en mugg och hon hade en jätte rolig miin i ansiktet.
hon tänkte...

-vad konstigt den smakade nu då?

hahaha hennes miin garvade jag åt sen...fast det gör jag nu med.

pappa bah:
-den har Alexandra tagit.
hahahaahaha alla började as garva!!

.

när vi ätit klart skulle vi gå till bilen och då sjöng jag och Alex...:
i ett hus i skogens slut,liten tomte tittar ut haren skuttar fram så fort,knackar på hans port...

hjälp du hjälp du mig...
och vi hade både glömt bort texten och då börjar
i sjunga...

hjälp du hjälp du hjälp du mig..annars skjuter TOMTEN mig!!
HAHAHA
failade.
inte meningen att det skulle bli så!XD

tidigare idag, hade vi målat hängrun på bil fönster-rutan.
och det satt fortfarande kvar när vi skulle åka hem...
Alex säger plötsligt:

Hängru är fortfarande kvar!

och så pekar hon på fönstret och jag började titta ut.
och hon bah:

-Där Moa!!!!
- Vart fan då!!?
och så fortsatte jag att titta där hon pekade.
jag trodde hon pekade på lyckstolpen.
så jag satt där och tittade på alla lyckstolpar.

se fick hon trucka upp mitt nylle mot fönsterutan och pekade på fönstret.!

där hade jag suttit och kollat utåt på alla lyckstolpar..
jag trodde att det satt nån kråka som hon kallade hängru...

puss och kram skum banan♥
har tyvärr bilderna på system kameran. ni får bilder nån annan dag(L)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0