Nyårslöfte, med mera ;)

2010 är snart över, allt som har hänt som är dåligt ska glömmas.
Och allt det bra, ska jag minnas.
-
Men hur ska jag göra för att rensa ut tankarna fullständigt?
Ärlig talat vet jag inte själv heller. Jag vill alltid så mycket!
Men, det är bara att ta nya Emma-tag. Jag måste bestämma mig. Detta, detta, detta, detta ELLER detta?
Eller, så skiter jag i det.. Skiter i valet, och hoppas istället.
Bra eller dåligt? - De kan jag inte avgöra själv...
-
Vad har jag för nyårslöften?
* Vara mer "framåt". Alltså, lagom blyg + "framåt".
* Äta mindre godis.
* Klara av att rensa bort allt onödigt, istället för att låta det ligga..
Typ det jag kommer på just nu.

Pics :)



Vad är ditt nyårslöfteeeee?
/Emma ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0