Kläder

Ett inlägg om min klädstil - Emma ♥
---
Jag klär mig väldigt.. Hm.. Blandat! Om jag skulle få välja, så skulle jag valt att ha typ smycken och sådant varenda dag.
Men ibland så kan det bli för mycket för min del. Så jag väljer ofta bara några runda bollar till örhängen. Tråkigt värre..
Men det är sjukt snyggt med kläder som nästan ingen annan har. Jag gillar inte kläder, som precis alla har.
För mig blir det torrt. Liksom, jag väljer själv vad jag har på mig, vilket skapar första intrycket.
Jag kan dock inte säga, att jag tycker att mitt första intryck inte alltid är bra, då jag är slarvig med kläder.
---
Jovisst, det kan vara galet roligt att klä upp sig!
Men som sagt, om man gör det varenda dag, så blir det ju inget speciellt den dagen man verkligen ska anstränga sig.
---
Varenda gång jag tittar in i min garderob, så hittar jag inget. De liksom blir att man inte gillar sina egna kläder. Man har helt plötsligt "inget". Men om man tittar i en annans garderob hittar man massor snyggt!
---
VAD ÄR DIN KLÄDSTIL? VAD TYCKER DU OM? :)
Lite bilder där kläderna syns. Dock, trååååkig stil.. :/ De ska jag ändra på! :D



Kommentarer
Postat av: elin

SV: Tack det samma sötnos! :)

2010-12-13 @ 21:12:41
URL: http://allineedisyou.webblogg.se/
Postat av: erika

va gärna med och tävla om tandblekning på min blogg :)



http://erikaakk.blogg.se/2010/november/tavling-for-de-som-ar-18-ar-och-aldre.html#comment

2010-12-14 @ 15:41:43
URL: http://erikaakk.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0