Hemma + irland bildeer

Hemma nu ifrån bandyn. Eller ah, kom hem typ 20 över 7. Så det var en stund sedan! 
I morgon är det skola -.- men det är gött att det är fredag ändå. 
Ska ju som sagt till Rebecka med Matilda och sova över.
Det ska bli awesome :D

Har packat min väska. Packar den alltid halvfärdig då jag måste stressa på morgonen, och då går de mycket snabbare att packa (enligt mig, as konstig är jag :S).

Juste, förändringen som jag pratat om kommer när jag har tid. Typ söndag kanske? ;)
Spännande.

Lägger upp lite pics med. Bilderna tog jag på Irland med min dåliga digital kamera.





Kopiera inte bilderna. Stort COPYRIGHT. 

/Emma ♥

Kommentarer
Postat av: Anonym

fin blogg

2010-12-16 @ 22:05:14
URL: http://paulineart.blogg.se/
Postat av: Ida

Hej mitt namn är Ida och jag går på Gammlestansskolan i Göteborg. Och jag håller på med en skoltidning och jag undrar om jag kan få låna en av dina bilder på en sko. Jag hoppas du kan svara mig så fort som möjligt tack så mycket.



kram Ida

2010-12-17 @ 13:08:29
URL: http://iddis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0