:D:D:D

Tjenare!
Sitter här brevid syrran och vet vad jag ska få i födelsedagspresent :D Skitkul! Men pappa sa det, och jag anade det! :) Men det får ingen reda på just nu. 8 dagar kvar till min födelsedag!
-
Idag fyller min pappa år. Han har fått lite presenter, och vi har vart och handlat mat, haha, skitkul det med!
Men nu står han och lagar mat. Så kommer släkten sedan också. Jag och syrran har massa godis kvar, så vi sitter uppe på hennes rum med varsin laptop och tar de lungt.
-
Farmooooor kommer sen :D Klara, grannen kommer en stund med. ♥
-
Nu ska jag fortsätta att suga på min klubba! :D
Puss. /Emma ♥
-
BTW, GRATTIS TILL PAPPA & ALEXANDRA SOM BÅDA FYLLER ÅR IDAG <3


Kommentarer
Postat av: Johan :D

grattis ;)

2010-12-12 @ 16:20:59
Postat av: johanna

En blogg om sex, kärlek, mig, tankar och tips. Läs och följ gärna, du kommer inte att ångra dig! :)

2010-12-13 @ 13:39:18
URL: http://johannalicious.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0