Dagen idag + NYA SKOR :D

Dagen idag har varit rätt okej :)
Startade upp dagen med mentorstid i skolan och sedan franska och so. På SO:n gick jag och Alexandra plus Moa på adventsträning. Typ, en kör som vi sjunger massa låtar och stämmor i. Så vår musiklärare håller i det. Men jag älskar verkligen att sjunga i kör, om det är bra folk som släpper fram andra.
För det är viktigt i en KÖR.

Men på idrotten hann jag inte med pip-testet. Har sånglektioner innan också, så jag kommer 10 minuter senare än alla andra ca. Får göra det med en annan 7:a eller en 9:a. Aja, de löser sig ;)

Sedan efter skolan drog vi och köpte skor. Alla skor låg på typ 1000kr till 2000 och säkert mer. Skulle aldrig köpa såpass dyra skor :S Inte mamma heller! I allafall inte vardags skor..
Men det fick bli ett par andra skor. Kanske inte så vintriga, men detta var de enda som jag gillade som låg på ett bra pris i alla fall. Rimligt liksom.


Dom ser as fula ut på webkamera bilden, men dom är finare i verkligheten. Man ser mer nitarna där bak och detaljerna. 


/Emma ♥

Kommentarer
Postat av: Sofia Hassan

vad härligt, min har varit bara bra :D

2010-12-06 @ 20:40:40
URL: http://sofiahassan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0