CLARA GÄSTBBLOGGAR!! :D

Clara gästbloggar!

Ja, jag gillar alltså spagetti,, fast inte att äta.. eller jag vet inte, men  jag har en sur häst som heter Surpuppan Colen, hon gillar att vara sur och att äta,, hon gillar även att knuffa folk när man inte är berädd.
Bild på min häst:

Som ni ser har hon inte ett utseende som hästar brukar ha, eller? är det kanske vinkeln??

men ja, här får ni mer bilder på mig och Line,, som hon även kallas ;P


Som ni ser här tänker hon precis bita mig? eller, hmm.. nä hon tigger nog bara godis,,

Bjuder även på en väldigt snygg, charmig och glamorös bild ;)

Men söt kan hon också va,, ibland^-^

Emmas intervju med clara:
Socker eller salt? - Socker
Vitt eller svart? - Svart
Tjejigt eller killigt? - Inget
Långt eller kort hår? - Långt
Colen eller Roxy? - Båda
Blogg eller bilddagbok? - Båda
När man är nybliven hästägare, tycker du att man ska satsa SÅ mycket på att tävla, eller vill du hällre vinna hästens hjärta å mysa? - Jag tycker att man ska vinna hästen hjärta, såklart. Men om man nu ska tävla så måste man lära känna hästen så att man litar på varandra + mer,,. Jag står för att ha en bra relation till hästen.

Egobild på Clara :)


Soooolongmotherfuckers! ♥
/Clara A.R.A

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0