Idag

(Outfiten från början på veckan. Skulle ju lägga ut den, men glömde totalt.. Så den kom nu istället! :))
-
Tävlingsdagen har varit rätt bra. Nolla i båda klasserna vilket jag får vara nöjd över! 
Sista klassen kändes mycket bättre, jag gillar att ha lite tempo, alltså lagom mycket. Simon var liteväl övertaggad i första, men andra så varierade jag mellan två sitsar. Jag försökte iallafall de. Han var mycket lugnare iallafall vilket kändes rätt bra. Fast han ökade lite på slutet, det var mitt fel. Men annars har jag nog hittat mer rätt knappar nu på honom. Känns som det kan gå bättre i nästa omgång (är det en till?) då jag förstår honom mer nu känns det som och vet vad jag behöver göra för att få honom lite lugnare.

Elit är du <3
/Emma ♥

Kommentarer
Postat av: Felizia

Ja det är en till omgång ;)

2011-05-16 @ 17:46:46
URL: http://allineedisyou.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0