JAG LEVER!!!! :-)

Ville bara säga att jag lever. Jag har uppdaterat riktigt uselt alltså! Men jag kommer inte riktigt på vad jag ska reccensera. Men iallafall, livet rullar på och jag mår bra. I morgon ska jag till Clara med Elin och sova över. Massa bus alltså kan jag lova ;)
Just nu sitter jag inne på två bloggar och ska blogga. Denna och min andra som jag också bloggar på ZOOMSISTERS! Kolla gärna in där också. 
-
Hur ofta brukar ni klippa er?!
Nu ska jag snart till frissan. Jag har slitna toppar och luggen ska fixas. Har i princip klippt den själv sedan jag klippte den hos frissan sist. Men just nu är mitt hår såhär långt (kolla bilden). Jag vill inte klippa av mig de... Bara några cm är mycket, haha... Vad fjantig jag är nu men mitt hår är så kärt ♥ 


Eller vad tror ni, kommer det bli bättre om jag toppar det för en gång skull? ;)

/EMMAAAA


Kommentarer
Postat av: Jacqueline

Åh vad långt hår du har, fint :) Hoppas du får en trevlig fredag :)

2011-07-22 @ 16:17:49
URL: http://jacquelinesporrong.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0