Thäää daaaaayyy

Dagen har varit rättså varierad eller vad man nu säger x)
Gick till skolan i morse. Det snöade ju. As kul -.-
Jag hade sminkat mig och fixat håret. Och när jag väl kommer till skolan är hela skiten förstört. Hur sur som helst blir jag! Jag hatar när smink och hår förstörs, det är bara inte roligt.
-
Sedan så hade vi olika lektioner idag. Fick lite tankar.. Som jag måste reda ut. Jag vet att ingen kan göra detta åt mig. Jag behöver fixa detta själv. Men jag kommer ingen stans ALL BY MYSELF!!
Det är bara ibland allt inte faller på plats. Men när det väl faller på plats....
Nog om det...
-
Showbizz gick helt okej idag. Blev sminkad av en sminkös/makeupartist. Jättekul! :D 
Men blev "LITE" brun i ansiktet. Scen smink alltså.
Men ögonsminkningen var jättefin. Svart, lite sotningsaktigt. As niiiiiice. ♥
Men jag körde de jag skulle på showbizz. Sedan när jag kom hem idag ringde Håkan och gav mig tips om hur jag kunde dansa och bad mig titta lite videos hit och dit. De blir nog bra.
-
Nu har jag tränat. Rebecka och jag var på cirkelträningen idag och vi mötte kusinen och Matilda. Niceee! 
Och såklart massa annat folk. :)
-
Nu ska jag snart sova. Är as trött.
Matteprov i morgon...
Gonaaaaatt /Emma ♥
Bilder från helgen ;)
Rebecka å Alexandra

Alexandra å jag

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0